2009年9月9日星期三

与狗狗的十个约定**

1.尽管遗憾,和你在一起的时间,也就只有十年左右。
  2.为了增进相互理解,请给予我们彼此足够的时间。
  3.请与我多说说话,好吗?
  4.不要吵架,不要打骂我,因为我不会咬你的。
  5.我不听话的时候,总是有理由的,请你在责备我之前好好地想想。
  6.请你相信我,因为我永远是你的伙伴。
  7.你在学校也有朋友,但对我来说,我的生活中就只有你。
  8.即使我上了年纪,也请不要遗弃我。
  9.和你一起度过的岁月,我一辈子都不会忘却。
  10.当我离开这个世界的时候,请你目送我离去,因为有你在我身边,我才能幸福地去天堂旅行。所以,请无论如何不要忘记,我一直爱着你。
1. Even though with regret, and your time together, it is only a decade or so.

2. In order to enhance mutual understanding, please give us enough time with each other.

3. Please contact me to say speak, please?

4. Not to quarrel, not to abuse me, because I will not bite you.

5. I do not obey the time, always justified, please blame me at a good think about before.

6. Please believe me, because you are Forever my partner.

7. School Have you also have friends, but for me, my life only you.

8. Even on my old, please do not abandoned me.

9. And Spend time with you, my life will never be forgotten.

10. When I left this world when you watched me leave, because you have at my side, I can go to heaven happy trip. Therefore, please do not forget anyway, I have always loved you.
1.私の话をがまん强く闻いてくださいね。
  2.私を信じて私はいつもあなたの味方です。
  3.私とたくさん游んで。
  4.私にも心があることを忘れないで。
  5.言うことを闻かないときは理由があります。
  6.ケンカはやめようね。本気になつたら、私が胜っちゃうよ。
  7.あなたには学校もあるし、友达もいるよね。でも私にはあなたしかいません。
  8.私が年をとっても仲良くしてください。
  9.私は十年くらいしか生きられません。だから、いっしょにいる时间を大切にしようね。
  10.あなたとすごした时间を忘れません。私が死め时、おねがいします、そばにいてね

没有评论:

发表评论